Het nachtleven
Heerlijk, het nachtleven! Ik was even vergeten hoe dat ook alweer was. Mijn dagen van doorhalen tot in de late uurtjes zijn alweer even voorbij. Nachten op een festival zitten, 's ochtends brak in de trein terug naar huis, je sexy aankleden en indrinken met de meiden. De hele dag besteden aan je uiterlijk zodat je 's avonds de bom bent in de discotheek.
Wie had gedacht dat ik dat 10 jaar later weer zou mee maken? Natuurlijk heb ik er nog steeds zin in om weer eens helemaal los te gaan maar met zo'n peuter thuis schiet dat er toch weer bij in. Het is veel gemakkelijker om gewoon op de bank te ploffen in je onesie en de tv aan te zetten.
Nu word ik betaald om me mooi te maken. Voordat ik ga werken drink ik weliswaar niet meer in maar ik doe uitgebreid mijn make up en mijn haar. Op mijn werk trek ik m'n spijkerbroek uit en verruil ik die voor een ultrakort, sexy rood jurkje en spannende kousen. Daaronder hoge hakken en beneden aan de bar even een wijntje met de andere meiden. In de nacht weer naar huis maar eerst nog even langs de shoarmatent voor een pitabroodje kaas. Vervolgens de enige passagier zijn in de laatste trein naar mijn thuisbestemming en de machinist nog even gedag zeggen bij het uitstappen. Wij begrijpen elkaar.
Nu word ik betaald om uit te gaan!
Wie had gedacht dat ik dat 10 jaar later weer zou mee maken? Natuurlijk heb ik er nog steeds zin in om weer eens helemaal los te gaan maar met zo'n peuter thuis schiet dat er toch weer bij in. Het is veel gemakkelijker om gewoon op de bank te ploffen in je onesie en de tv aan te zetten.
Nu word ik betaald om me mooi te maken. Voordat ik ga werken drink ik weliswaar niet meer in maar ik doe uitgebreid mijn make up en mijn haar. Op mijn werk trek ik m'n spijkerbroek uit en verruil ik die voor een ultrakort, sexy rood jurkje en spannende kousen. Daaronder hoge hakken en beneden aan de bar even een wijntje met de andere meiden. In de nacht weer naar huis maar eerst nog even langs de shoarmatent voor een pitabroodje kaas. Vervolgens de enige passagier zijn in de laatste trein naar mijn thuisbestemming en de machinist nog even gedag zeggen bij het uitstappen. Wij begrijpen elkaar.
Nu word ik betaald om uit te gaan!
Reacties
Een reactie posten