Ontslagen

Goed, dat was nu mijn eerste avontuur. Ik mag niet meer terug komen bij de seksclub waar ik werkte. Reden: ik ben te bijdehand naar mijn collega's en ik schijn te manipuleren. In wat voor opzicht ze dat precies bedoelen weet ik niet. Leuk detail: de bazin wilde mij wel graag houden maar ja, de vaste groep is het belangrijkst.

Dat bijhante zou best kunnen. Eerder schreef ik al over mijn woordenwisseling met een van de gastvrouwen. Ik heb toen netjes mijn excuses aangeboden. Toen ze me daarna bleef negeren heb ik er wel wat van gezegd, we zijn volwassen vrouwen toch? Negeren deden we allemaal op de middelbare school.

Tot die tijd had ik helemaal geen problemen met de andere dames. Maar daarna voelde ik toch een andere sfeer en ben ik daarover even met de bazin in gesprek geweest. Wat ze met niet zoveel woorden zei is dat de dames vooral moeite hadden met mijn uiterlijk. Ik ben ontzettend slank (gewoon mijn bouw) heb kleine borsten en ben niet echt het standaard type 'hoer'. Daarentegen deed ik het wel ontzettend goed bij de gasten.
Klinkt in mijn oren een beetje als jaloezie, maar wie ben ik?
Hoe dan ook zou bovenstaande niet uit moeten maken toch? Vooral in de wereld van betaalde seks dacht ik dat we elkaar niet veroordeelden.
Maar haat en nijd is hier net zo aan de orde van de dag als op de middelbare school of de manege.
Daarentegen vind ik het wel ontzettend jammer. Ik voelde me er best thuis en kon -voor mijn gevoel- echt leuk met de andere dames opschieten. Na de geboorte van mijn dochtertje ben ik best lang alleen geweest dus ik had wel behoefte aan een paar leuke vriendinnen.

Maar niet getreurd! Het is niet de enige plek waar je als meisje van plezier je centjes kunt verdienen dus ik ben gelijk gaan googlen.
Er zijn een paar geweldige huizen waar ik dolgraag zou werken, maar helaas allemaal te ver! Uiteindelijk toch een keuze gemaakt voor een luxe en behoorlijk bekend privéhuis in de randstad. Ook nog wel twee uurtjes reizen maar het is in een stad waar ik goed bekend ben en voor een goede werkgever moet je iets over hebben toch?
Ik heb een enthousiaste mail gestuurd met een paar foto's en al vlug kreeg ik een uitnodiging voor een kennismaking!
Nogal onverwachts kreeg ik dezelfde dag een uitnodiging voor een kennismaking bij een High Class Escortbureau waar ik enkele maanden geleden gesolliciteerd had. Het zou niet direct mijn eerste keuze zijn om als escort te gaan werken maar uit nieuwsgierigheid besloot ik toch een berichtje terug te sturen.
De kennismaking hebben we telefonisch gedaan omdat het hoofdkantoor voor mij behoorlijk ver reizen is. Het klonk erg goed en de eigenaar wilde graag dat ik voor hem kwam werken. Wat een luxe nu ik uit twee banen kan kiezen!
Binnenkort komt er een fotoshoot en word ik op de site gezet. Ik zie wel hoe het loopt, misschien blijf ik wel bij alletwee. Op naar het volgende avontuur!

Reacties

Populaire posts van deze blog

De dag dat je niks verdiend

Wat maakt het werk als prostituee zo leuk?

Mijn zoektocht in de wereld van prostitutie